fbpx

Квітковий бізнес – справа надзвичайної краси, проте потребує великих зусиль. Три основних критерії успішних продажів посадкового матеріалу:
Якість, Привабливість, Асортимент.

При замовленні в інтернет-магазині Dutch Bulbs Ви отримуєте продукцію з найвищими показниками якості. А щоб Ви могли краще урізноманітнити свій асортимент, компанія Dutch Bulbs пропонує Вам можливість купувати рослини гуртом, але в дрібнішому фасуванні. Що стосується привабливості, пропонуємо Вам декілька порад з оформлення торгової точки для залучення та зацікавлення клієнтів.

Квіти – це перш за все краса. Тому важливим аспектом є візуальна організація робочого місця. Тож як оформити торгову лавку, щоб привабити та зацікавити клієнтів?

Яскравий презентаційний матеріал

Квіти – це перш за все краса. Тому важливим аспектом є візуальна організація робочого місця. Тож як оформити торгову лавку, щоб привабити та зацікавити клієнтів?

Потурбуйтесь про те, щоб клієнти могли побачити результат вирощування. Великі, кольорові зображення квітів не лише привернуть увагу, а й допоможуть зрозуміти покупцям що саме вони збираються придбати.
За можливості можна виставити на вітрину натуральні квіти. Побачивши, яка краса може вирости з цибулин, які Ви пропонуєте, клієнти просто не зможуть пройти повз.

Доступність

Дайте Вашим покупцям можливість впевнитися в якості товарів на власні очі. Презентаційні Шоу-Бокси – найбільш підходящий варіант.

Для зручності клієнтів на пакуванні варто вказати рекомендації щодо посадки та вирощування та посадки. Цієї інформації не повинно бути забагато – покупці не стануть витрачати свій час на вичитування довгих рядків. З іншого боку, інструкцій повинно бути достатньо, щоб клієнти мали повне розуміння того, як обходитись з посадковим матеріалом і, як результат, залишали Вам позитивні відгуки.

Ще один важливий аспект – правильне розміщення товарів у торговій точці. Намагайтеся слідувати такій формулі: більший асортимент, менші площі. Особливо це стосується торгових точок невеликих розмірів. Якщо Вам вдасться розмістити більшу кількість продукції на обмеженій площі, більша кількість людей зможуть знайти щось підходяще для себе.До прикладу, шоубокси можна зручно розмістити на горизонтальній поверхні, а каппери можна підвісити на стіні завдяки євровушку

WOW-ефект

Щоб клієнти обирали Вас, а не Ваших конкурентів, Вам потрібно виділятись. Створення так званого WOW-ефекту неодмінно буде притягувати. Це може бути будь-що, від яскравих вивісок, до тематичного оформлення торгової точки.

Оскільки голландські цибулини -найкращі цибулини, а тюльпани є головним символом Нідерландів, цікавою ідеєю є обслуговування клієнтів в голландських народних костюмах. Також Ви можете використати кломпи (національне взуття-символ Голландії) або ж гарні фартушки. Слідуйте своїй фантазії, але не забувайте – головний акцент повинен залишатись на товарі.

В фотогалереї Ви можете побачити приклади оформлення яток на квіткових ринках. Там же Ви знайдете світлини з Квіткового ринку Амстердама (нід. Bloemenmarkt), який є насправді унікальним. А особливість цього ринку не лише в тому, що він знаходиться в самому серці голландської столиці. Bloemenmarkt – єдиний у світі плавучий квітковий ринок. Надихайтесь, творіть та діліться Вашими оформленнями з нами.

 

1 Коментар

Залишити Коментар

Немає товарів у кошику.